vrijdag 3 juni 2011

Azza druppel scrap Ybbsitz

Eindelijk vond ik weer de rust en de nodige energie om een scrap te maken in de stijl van Azza. Ik vond nog een paar leuke foto's van de kinderen van mijn vriendin in Ybbsitz/Oostenrijk en kon het niet laten hier iets leuks mee te maken.
Deze keer koos ik voor de druppel layout van Azza en naast de foto's gebruikte ik nog chalk om het geheel verder aan te vullen.



Finally I got the time, peace and energy to make another scrap in the style of Azza. I found a few pictures of the kids of my friend in Ybbsitz/Austria and I could not resist of making something with it. I chose the raindrop layout of Azza and used besides the pictures some chalk.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Caroline,

    Je lay-out is rustig, maar erg leuk. Vooral die hieronder staat vind ik super. Die vogeltjes erbij heeeeel leuk.
    ga gauw weer verder kijken om de Candy bekend te maken.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    Wat een prachtige LO is dit geworden, ik heb een keer een workshop gedaan bij Azza, maar voor mij is het te netjes en dat heeft met m'n ongeduld te maken :-) Dus ik heb me op het Amerikaanse scrappen gestort, kom gerust eens kijken.
    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen