woensdag 12 december 2012

Schoolmuseum Terneuzen (AZZA - Vitrail)

Opnieuw gingen wij een uitdaging aan. Alle kregen dezelfde foto's van het schoolmuseum in Terneuzen en als extra opdracht gebruik ook letters/tekst ofwel in de foto's zelf, ofwel met een sjabloon of stempel of hoe dan ook. Dit is mijn uitwerking. Ik gebruikte het sjabloon van AZZA Vitrail (glasraam) en maakte een voorpagina door vooral inkt te gebruiken.
Deze keer koos ik een dubbel blad, dus opengevouwen had ik links een stuk van het alfabet en rechts een volgend stuk. Opnieuw speelde ik met hetzelfde sjabloon.


 Daar ik het zonde vond van de resterende foto's, besloot ik ook de achterzijde te gebruiken en hier gewoon drie foto's in een bepaalde combinatie te leggen en dit van een soort schoolbord met een som te voorzien.
Ik vind het wel een geslaagde scrap, benieuwd wat jullie ervan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten