woensdag 2 januari 2013

Kalender 3 voor 2013

Een derde kalender werd eveneens gemaakt, deze keer voor mijn echtgenoot die twee jaar op zijn kalender moest wachten. Ook hier weer een aantal dezelfde uitwerkingen, de andere maanden zien jullie hieronder. De eerste opnieuw met het wandelaartje van Marianne Design.
Voor ijs mag men Jan altijd wakker maken, dus in Spital kreeg hij dan ook een grote Früchtenbecher. Veel vroeg deze foto niet meer dan een mooi scrapblad.
 Spelen met foto's via Paint Shop Pro doe ik af en toe nog, en ook dat maakt een blad bijzonder.
Of het nu recente of oudere foto's zijn, het maakt niet uit. De zee blijft een dankbaar onderwerp en zo kon ik mijn meest recente stempels uit de kast halen en dit verwerken in een AZZA scrap.
Ook bij foto's van Jan op de top van de bergen mocht de bergbeklimmer van Papermania niet ontbreken.
De vrolijke Hanna is speels en vindt het best leuk om met Jan te stoeien op boomstammen dicht bij haar ouderlijk huis. Opnieuw gebruikte ik een AZZA sjabloon en een paar stempels.
Arnhem, Open Lucht Museum, ook al was het wat koud, het was er gezellig en op die manier had ik een leuke foto voor een herstblad.
De laatste foto's van het Lebkuchendorf in Spital werden verwerkt in een AZZA sjabloon en aangevuld met een stempel in sepia tint zodat ook wij kunnen nagenieten van dit leuke dorp met vele wandelmogelijkheden.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kalender voor het nieuwe jaar heb je gemaakt!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk! Dat is misschien wel een goed idee voor volgend jaar!
    gr, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen